۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۱۵۸۳۸
امام جمعه فارسان:

به زیباسازی ورودی شهرها و روستاها توجه ویژه صورت گیرد

ورودی شهر و روستا ویترینی است که قضاوت مردم درخصوص میزان توسعه یافتگی شهر و روستا را به دنبال دارد.
به زیباسازی ورودی شهرها و روستاها توجه ویژه صورت گیرد
به گزارش جهان بین نیوز، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، حجت الاسلام حسین جمالی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه فارسان با اشاره به اهمیت زیباسازی شهرها و روستاها گفت: شایسته است در این خصوص شهرداری ها و دهیاریها اهتمام ویژه ای داشته باشند و در این رابطه با برنامه ریزی و مشورت، ظاهر خیابانها، بلوارها، میادین، ورودی ها، خروجی ها و ساختمان ها با جذابترین شیوه صورت گیرد.

و ی با تاکید بر استفاده از آب و هوا و طبیعت مرغوب خدادادی، مدیریت  صحیح بر جذابیت طبیعی شهری و روستایی با ایجاد فضاهای سرسبز و با نشاط  را خواستار شد.

امام جمعه فارسان مسئله آب را یک امری حیاتی برای همه دانست و با اشاره به خشکسالی های پی در پی چندین ساله که باعث ایجاد مشکلاتی برای کشور و استان شده عنوان کرد: مسئولین استان به کمک وزارت نیرو با جدیت و انجام برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت، در مهار کردن آب های در حال هدر رفت، بهره برداری با کیفیت تر از این نعمت خدادادی و  اصلاح سرچشمه ها ی آب استان سرمایه گذاری ویژه ای داشته باشند.

جمالی زاده تصریح کرد: مردم ما در مصرف آب به عنوان یک وظیفه شرعی، اخلاقی صرفه جویی کنند و از اسراف خودداری کنند تا این نعمت برای ما و نسل آینده بماند.

وی به بدهکاریهایی که مربوط به قبوض آب و برق و غیره است اشاره کرد و گفت: اینها حق الناس است و باید به موقع قبض های آب پرداخت شوند تا مسئولین جهت خدمت رسانی و باسازی مشکلات مربوط به آب دستشان باز باشد تا برای شما در این رابطه مشکلی پیش نیاید .

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۲:۴۵

12 Jan 2020